
اعضا دختر در هفته ی کرامت در جشنواره ی کیک پزی شرکت کردند . دو داور پس از تست کیک ها ،پنج نفر را انتخاب کردند و به آنها جوایزی اهدا شد .و دور همی با ساخت گل جشنی برگزار شد . +xa0نوشته شده در xa0یکشنبه هشتم مرداد ۱۳۹۶ساعتxa012:17xa0 توسطxa0مرجان مدنیxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب
در اولین روز از گرامیداشت دهه کرامت با حضور اعضا دختر جشنی برپاشد .در ابتدا مربی با اهدای کارت و تبریک روز دختر و ولادت حضرت معصومه (ع) به دختران برنامه های فرهنگی هنری برای انهاxa0 اجرا شد . این برنامه ها شامل : معرفی شخصیت حضرت معصومه (ع) ، قصه گویی ،شعرخوانی ،دکلمه خوانی توسط عضو ،معرفی کتاب در این زمینه ،روخوانی سوره کوثر و تفسیر آن ،مسابقه چیستان های قرآنی ،ساخت گل با کاغذ و تا ،و در آخر از اعضا پذیرایی شد . xa0...
ادامه مطلب