گرامیداشت دومین روز از هفته ملی کودک با کودکان دبستان دخترانه کوثر

خرید بک لینک
160دانش آموز دبستان کوثر بمناسبت روز کودک و محیط زیست در پارک حضور پیدا کردند و مربیان مرکز منیوحی و اروند کنار برنامه های قصه گویی ،معرفی کانون پرورش فکری ، معرفی کتاب با موضوع حفظ محیط زیست و دنیای طبیعت ما ،همچنین از کودکان خواسته شد با همین موضوع نقاشی بکشند و اجرای مسابقات هیجانی از فعالیت های این روز بود .

+ نوشته شده در سه شنبه هجدهم مهر ۱۳۹۶ساعت 9:36 توسط مرجان مدنی |
داراو سارای اروند...

ما را در سایت داراو سارای اروند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 16:32

صفحه بندی