به پاس گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای و سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی ،دانش آموزان دختر کلاس هشتم مدرسه صدیقه کبری در کانون حضور پیداد کردند .در ابتدا شعری زیبا با توصیف شهیدان دانشمندان هسته ای خوانده شد . بحث آزاد با موضوع انرژی هسته ای حق مسلم ما ،ساخت کارت پستال های زیبا و کارگاه ادبی ایران من در اوج پرواز از فعالیت های اجرایی این روز بود .




+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و سوم فروردین ۱۳۹۶ساعت 12:57 توسط مرجان مدنی |
داراو سارای اروند...
ما را در سایت داراو سارای اروند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 13:46